Korek Diam 2 (44x24,5 mm) - clasic
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Korek Diam 2 Classic (wymiary: 44x24mm)
Korek francuskiej firmy Diam wyprodukowany z mikrogranulatu korka naturalnego. Dzięki zastosowaniu opatentowanej technologii DIAMANT® usuwania TCA za pomocą dwutlenku węgla korek ten jest całkowicie pozbawiony szkodliwych substancji i wolny od chorób korkowych, co daje gwarancje, iż nie spowoduje żadnych wad wina.
Korki Diam to innowacyjne zamknięcie, które łączy w sobie tradycję korka z mechanicznym i organoleptycznym zabezpieczeniem zamknięcia technologicznego.
Przetestowane i zatwierdzone przez wiele międzynarodowych laboratoriów.
Wolny od TCA (poniżej granicy oznaczalności 0,3 ng/l) i wielu innych cząsteczek odpowiedzialnych za dewiacje sensoryczne.
Dostępne różne poziomy przepuszczalności w zależności od zapotrzebowania każdego wina na tlen.
Zapobiega wyciekom, przesiąkaniu i podciąganiu kapilarnemu.
Korek ten wykazuje wspaniałe elastyczne właściwości, dzięki którym jest lepsza niż z korku naturalnego oraz dają korkowi unikalne właściwości typu "oddychanie" oraz szczelność.
Dzięki swej wspaniałej sprężystości korki te produkowane są o średnicy 24,5 mm.
Idealny do korkowania nie tylko win, ale także mocnych trunków, destylatów np. śliwowicy.
Do korkowania niezbędna jest korkownica.
Cena dotyczy 1 szt.
Czas przechowywania w butelkach to kilka lat.
Korków naturalnych nie zaleca się parzyć czy gotować !!! Jednak w przypadku użycia bardzo prostych korkownic (problemów z wtłoczeniem korka) korki można wcześniej przygotować - "zmiękczyć". W domowych warunkach wystarczy zanurzyć je na kilka minut w gorącej wodzie i ewentualnie w celu odkażenia przepłukać w roztworze pirosiarczynu potasu.
Po zakorkowaniu butelki należy pozostawić w pozycji pionowej do 24 h aby korki dopasowały się do szyjek butelek - rozprężyły, następnie układamy butelki poziomo (zamoczony korek) celem zapewnienia odpowiednich warunków do "oddychania wina".
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.